Forsendelse
Forsendelse
Leveringsområder
Levering er tilgængelig i Polen.
Forsendelsesomkostninger (inklusive lovpligtig moms)
Forsendelse er tilgængelig til følgende lande:
- Polska: 4,95 € fast pris pr. ordre
Levering af downloadprodukter
Følgende regler gælder for levering af downloadprodukter:
-
Der opkræves ikke forsendelsesomkostninger for downloadprodukter (digitale indhold, der ikke leveres på fysisk medie).
-
Levering sker som en fil sendt pr. e-mail inden for 24 timer efter aftalens indgåelse (ved forudbetaling – efter modtagelse af betalingen).
-
Downloadprodukter kan hentes via et link sendt pr. e-mail.
Leveringstider
-
Medmindre andet er angivet i det pågældende tilbud, sker levering af varen inden for 2–14 arbejdsdage efter aftalens indgåelse (ved forudbetaling – efter modtagelse af betalingen).
- De angivne leveringstider på hjemmesiden er vejledende og udgør ikke en garanti.
- Levering foretages ikke om søndagen og på helligdage.
- Hvis du bestiller produkter med forskellige leveringstider, vil forsendelsen ske i én pakke, medmindre andet er aftalt. Leveringstiden fastsættes derefter ud fra det produkt med den længste leveringstid
Levering
- Transport af varer er uden for vores kontrol, derfor kan vi ikke garantere levering direkte til hjemmet
- I nogle tilfælde kan kurerfirmaet beslutte at gøre forsendelsen tilgængelig til afhentning på et kontor.
- På grund af pakkens størrelse er levering til pakkebokse ikke altid mulig. Vi anbefaler derfor at angive en privat adresse.
Forkert leveringsadresse
- Før du afgiver en ordre, skal du sikre dig, at den angivne leveringsadresse er korrekt og fuldstændig. Ændring af adressen efter bestilling er kun mulig i særlige tilfælde.
- HEY DEAR påtager sig intet ansvar for forsinkelser, ekstra omkostninger eller andre problemer forårsaget af forkerte adresseoplysninger.
Hvis forsendelsen returneres til os på grund af en forkert eller uleverbar adresse, gælder følgende regler:
- Omkostninger ved gensendelse bæres af køberen.
- Tilbagebetaling af købsprisen er i dette tilfælde ikke mulig
For en smidig levering anbefales det at angive korrekt telefonnummer og e-mailadresse ved bestilling, så kurerfirmaet kan kontakte dig om nødvendigt.
Told- og importregler
-
Vi overholder gældende told- og importregler i leveringslandet på bedst mulig vis. Efter bestilling opstår der ingen ekstra omkostninger for told, skat eller andre gebyrer opkrævet af kurerfirmaet.
- Hvis du alligevel bliver bedt om at foretage sådanne betalinger, bedes du nøje kontrollere ægtheden af denne anmodning. Under ingen omstændigheder stammer disse krav fra os.
Pakketab
- Forsendelsesstatus viser "leveret", men ordren er ikke nået frem til kunden. I så fald skal der udfyldes en juridisk bindende erklæring om tab. Efter verifikation kan en genforsendelse finde sted. Tilbagebetaling er ikke mulig – kun genforsendelse.
- Forsendelsesstatus hos transportøren opdateres ikke i længere tid. I så fald vil ordren blive sendt igen på HEY DEAR's regning.
Hvis du mistænker, at pakken er forsvundet, bedes du kontakte vores kundeservice inden for 14 kalenderdage fra bestillingsdatoen. Efter denne periode er der ikke ret til ombytning eller retur.
Accepterede betalingsmetoder
- Kreditkort
- PayPal
- PayPal Express
- Øjeblikkelig overførsel (via Klarna)
- Køb på regning (via Klarna)
- Køb på afbetaling (via Klarna)
- Betalingsservice (via Klarna)
- Kreditkort (via Klarna)
Hvis du har spørgsmål, bedes du kontakte os – vores oplysninger finder du under fanen Kontakt.