BESTILLINGERNE
Hvordan bestiller jeg hos HEY DEAR?
For at bestille et produkt, følg disse trin:
1. Gå til www.heydear.dk.
2. Vælg dit produkt.
3. Tilpas det efter dine ønsker.
4. Kontroller forhåndsvisningen og læg produktet i din indkøbskurv.
5. Klik på "Nu sikkert til kassen".
6. Indtast dine leveringsadresser og afslut betalingsprocessen. Derefter vil du modtage en ordrebekræftelse via e-mail.
Hvilke betalingsmetoder findes der?
Du kan i kassen vælge at betale med PayPal, Apple Pay, VISA, Mastercard, Maestro, American Express.
For at gennemføre bestillingen sikkert, bliver alle dine data overført med SSL-kryptering.
Hvorfor kan jeg ikke afgive en ordre?
Hvis du ikke kan gennemføre din bestilling, følg disse trin:
1. Genindlæs siden eller prøv at gennemføre din bestilling via en anden browser.
2. Tjek venligst, om du har udfyldt alle nødvendige felter korrekt.
Hvis det stadig ikke virker, skriv gerne til vores support på hey@heydear.de. Vi hjælper dig gerne videre!
Lægger man en faktura i pakken?
Nej, i vores pakker lægger vi ikke en faktura ved. Du kan altså sende dit konfigurerede produkt direkte til den person, der skal modtage det. 🎁
FRAGT
Hvor sender I til?
Vi sender til Danmark.
Hvad koster forsendelsen mig?
Forsendelsen koster fast 49,95 DKK pr. ordre.
Hvor lang tid tager forsendelsen?
Normalt tager design, tryk og forsendelse 3-6 hverdage. Før du tilføjer dit produkt til indkøbskurven, kan du se den anslåede leveringstid under knappen "Tilføj til indkøbskurv".
Hvornår præcis kommer min pakke an?
Under knappen "Tilføj til kurv" vises din forventede leveringstid.
Du vil blive underrettet via e-mail, når din pakke bliver afsendt. Med tracking kan du følge din pakke.
ÆNDRINGER & RETURNERINGER
Kan jeg stadig foretage ændringer, efter jeg har afgivet min bestilling?
Efterfølgende ændringer efter bestillingen er desværre ikke længere mulige. Din bestilling bliver behandlet direkte og derefter automatisk videresendt til vores produktion. Kun på den måde kan vi garantere dig en hurtig levering.
Vær derfor 100% sikker på dit valg og kontroller dit produkt grundigt igen i forhåndsvisningen.
Kan jeg returnere et produkt?
Personlige produkter er ifølge loven undtaget fra returnering. Hvis dit produkt ankommer beskadiget eller har en produktionsfejl, vil vi naturligvis erstatte produktet gratis.
Mit produkt blev beskadiget eller leveret med dårlig kvalitet. Hvad skal jeg gøre?
Sådan noget bør ikke ske! Send os venligst en e-mail til hey@heydear.de og send os et billede af dit beskadigede produkt. Vi vil straks undersøge din sag og kontakte dig. 😊
SKRIV ANMELDELSE
Hvordan skriver jeg en anmeldelse på jeres hjemmeside?
Gå til produktsiden for dit produkt, som du har købt. Rul ned og klik på "Skriv en anmeldelse".
Hvis du uploader et billede sammen med din anmeldelse, får du 20% rabat på din næste ordre!
Hvordan skriver jeg en anmeldelse på trustpilot?
For at efterlade en anmeldelse på trustpilot, klik HER.