Forsendelse
Forsendelse
Leveringsområder
Levering er tilgængelig i Spanien.
Forsendelsesomkostninger (inklusive lovpligtig moms)
Forsendelse er tilgængelig til følgende lande:
- Spanien: 4,95 € fast pris pr. ordre
Levering af downloadbare produkter
Følgende bestemmelser gælder for levering af downloadbare produkter
- Der pålægges ikke forsendelsesomkostninger for downloadbare produkter (digitalt indhold, der ikke leveres på fysisk medium).
- Leveringen sker som en fil via e-mail inden for 24 timer efter ordrebekræftelse (ved forudbetaling efter modtagelse af betalingen).
- Downloadbare produkter kan hentes via et link sendt pr. e-mail.
Leveringstider
- Medmindre andet er angivet i tilbuddet, leveres produkterne inden for 2–14 arbejdsdage efter ordrebekræftelse (ved forudbetaling efter modtagelse af betalingen).
- De angivne leveringstider på hjemmesiden er vejledende og udgør ikke en garanti.
- Der leveres ikke om søndagen eller på helligdage.
- Hvis din ordre indeholder varer med forskellige leveringstider, sendes de samlet i én pakke, medmindre andet er aftalt. I så fald vil leveringstiden svare til den vare med den længste leveringstid.
Levering
- Transporten af produkterne er uden for vores kontrol, derfor kan vi ikke altid garantere direkte levering til hjemmet.
- I nogle tilfælde kan fragtfirmaet beslutte at gøre pakken tilgængelig til afhentning på et kontor.
- På grund af størrelsen på nogle pakker er levering til automatiske pakkebokse (parcel lockers) ikke altid mulig. Vi anbefaler at angive en privat adresse.
Forkert leveringsadresse
- Sørg venligst for at angive en korrekt og fuldstændig leveringsadresse, inden du afslutter din ordre. Adresseændringer efter købet er kun mulige i undtagelsestilfælde.
- HEY DEAR påtager sig intet ansvar for forsinkelser, ekstra omkostninger eller andre problemer forårsaget af forkerte forsendelsesoplysninger.
Hvis en pakke returneres til os på grund af en forkert eller uleverbar adresse, gælder følgende betingelser:
- Omkostningerne ved en ny forsendelse afholdes af køberen.
- I dette tilfælde er det ikke muligt at få refunderet købsbeløbet.
For en problemfri levering anbefaler vi at angive et gyldigt telefonnummer og en e-mailadresse under købsprocessen, så fragtfirmaet kan kontakte dig om nødvendigt.
Told- og importregler
-
Vi overholder så vidt muligt importreglerne i leveringslandet. Efter bestilling opstår der ingen ekstra omkostninger for told, skatter eller andre gebyrer fra transportøren.
- Hvis du alligevel modtager en betalingsanmodning, bedes du nøje kontrollere ægtheden. Sådanne anmodninger kommer under ingen omstændigheder fra os.
Pakketab
Selvom tab af pakker er sjældent, kan det ikke helt udelukkes.
En ordre betragtes som tabt, hvis en af følgende situationer opstår:
- Forsendelsesstatus viser "leveret", men ordren er ikke nået frem til kunden. I dette tilfælde skal der udfyldes en juridisk gyldig erklæring om tab. Efter verifikation vil en ny forsendelse blive sendt. Refundering er ikke mulig, kun gensendelse.
- Forsendelsesstatus opdateres ikke i en længere periode. I dette tilfælde vil ordren blive gensendt uden ekstra omkostninger for kunden.
Hvis du mistænker, at en pakke er forsvundet, bedes du kontakte vores kundeservice inden for 14 kalenderdage fra bestillingsdatoen. Efter denne periode kan der ikke kræves erstatning eller refundering.
Accepterede betalingsmetoder
- Kreditkort
- PayPal
- PayPal Express
- Øjeblikkelig overførsel (via Klarna)
- Betaling mod faktura (via Klarna)
- Delbetaling (via Klarna)
- Bankoverførsel (via Klarna)
- Kreditkort (via Klarna)
Hvis du har spørgsmål, finder du vores kontaktoplysninger under fanen Kontakt.